niedziela, 13 września 2015

Moje case'y na telefon ♡



 Hejka wszystkim! Dzisiaj przygotowałam dla Was mega krótki post, w którym pokażę aktualną "kolekcję" moich etui na telefon. Nie jest może liczna, bo liczy zaledwie 5 case'ów, lecz ciągle ich przybywa☺!  Napiszę również, gdzie będziecie mogli zakupić produkty wymienione poniżej. Więc bez zbędnych ogródek przejdźmy do sedna tej notki :).
 H&M
Sklep internetowy Yeah Bunny
Pull&Bear
Cropp
Sklep stacjonarny
 Mam nadzieję, że spodobał Wam się taki krótki post o tej tematyce. Napiszcie w komentarzach co sądzicie o takich notkach oraz który z moich case'ów przypadł Wam najbardziej do gustu :). A czy wy macie już swoją kolekcję etui ;)? Już niebawem kolejny post ♡!

3 komentarze:

  1. hmm....
    zdecydowanie najbardziej podoba mi się case z Yeah Bunny:)
    gratuluję kolekcji i życzę powodzenia hahahah☺☺

    zapraszam do siebie:)
    http://onnnhmmnmnh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne casy. Tez je uwielbiam. Najbardziej mi sie podoba ten pierwszy w paski

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się obudowa z klepsydrą. Lubie posty gdzie jest więcej literek. Musze pochwalić prostotę szablonu, bardzo mi się podoba. Nie jest tak napaćkane jak u mnie. Myślę że też mnie odwiedzisz
    tym czasem Miłego Dnia
    http://roxolana2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń